Jildert |
Geplaatst op 11-01-2006 |
 |
Senior lid
 |
Jivisstudios.nl is de thuisbasis van DERK, mijn webcomic, die twee keer in de week geupdate wordt. Ik ben er in september, aan het begin van mijn nieuwe schooljaar, mee begonnen en intussen zijn er alweer aardig wat maanden en layouts voorbij gegaan. Ik vroeg me af wat jullie van de huidige layout vinden?
KLIK
Animaniacs! forum |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
persoonlijk vind ik het er nogal kinderlijk uitzien
|
vosManz |
 |
Technische man
|
Ik vind het er wel goed uit zien. Ik denk dat een site van een strip of striptekenaar er best vrolijk uit mag zien.
Verder vind ik de layout een mooi geheel vormen. Navigeren op de site is ook erg handig, hoewel ik het strip-wolkje van 'Derk' pas net zie, terwijl dat toch een redelijk belangrijk onderdeel van je site is.
Ook zitten er leuke optie's in, zoals de 'disclaimer' en het self-destruct nieuwsbriefformulier.
Mischien is het wel leuk om bij de wolkjes boven bij het logo hetzelfde toe te passen als bij de kaasblokjes. Dus: als je je muis erop houd een omschrijving tonen onder het logo.
::: vosManz ::: |
compgeni |
 |
Beheerder
|
Ik vind de site er ook goed uitzien, 8)
Vooral de flash iconen en de zelfgemaakte strips vind ik top.
Complimenten hoor :P
|
Jildert |
 |
Senior lid
 |
Fatal Mind schreef: | persoonlijk vind ik het er nogal kinderlijk uitzien |
Beargumentatie? Ik kan moeilijk een layout zoals die van deze site nemen, dat werkt wel voor een website over computers, maar als je een webcomic als uitgangspunt hebt, moet je daar naar mijn mening een vrolijke site bij hebben.
Animaniacs! forum |
iglo |
 |
Moderator
|
vind hem wel grappig, past goed bij de strip die er op staat
"haastige spoed.. komt altijd goed".
mail: iglo@computergenie.nl
 |
kevinos |
 |
Enthousiast lid
|
Gewelldig!! Echt mooi gemaakt, alleen zou ik de achtergrondkleur aanpassen, deze is niet echt gewelldig en misschien de tekst welke dezelfde kleur heeft ook een ander kleurtje geven.
Verder super!
|
Tyreas |
Geplaatst op 04-02-2006 |
 |
PR Medewerker
 |
Ik zou ook even de strip die op de homepagina staat even als achtergrond erin zetten en niet gewoon als plaatje, anders krijg je zo'n (lelijke) afbeeldingbalk
EDIT: Niet als achtergrond maken, maar met een scriptje dat balkje weghalen.. Ik zie nu pas dat het een link is
EDIT2: Toffe site, leuke cartoons en ehm.. ga zo door :D
Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel. |
Jildert |
Geplaatst op 15-05-2006 |
 |
Senior lid
 |
Site is geupdate (compacter en overzichtelijker gemaakt). Wat vinden jullie ervan?
Animaniacs! forum |
Tyreas |
Geplaatst op 16-05-2006 |
 |
PR Medewerker
 |
http://www.jivisstudios.nl/index.php?page=info
Bekijk je bovenste stukje tekst even :wink:
Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel. |
renevanh |
 |
Beheerder
 |
Los van het niet heel mooi uitlijnen en de typefout klopt de inhoud ook niet :P
René
Keyboard not found, press F1 to continue... |
Tyreas |
 |
PR Medewerker
 |
renevanh schreef: | Los van het niet heel mooi uitlijnen en de typefout klopt de inhoud ook niet :P
René |
Bedoel ik.. Ook zie ik liever een font als verdana, arial of tahoma. Ziet er vaak net even wat overzichtelijker uit dan nu..