|
|
Zoeken • Gebruikerslijst • Gebruikersgroepen
• Registreer
• Profiel • Log in om je privé berichten te bekijken
• Ben je al lid? Log in!
|
|
|
Sponsors:
Relaties:
|
|
Nieuw onderwerpNieuw antwoord
Fatal Mind |
Geplaatst op 31-03-2009 |
 |
Moderator
 |
'k heb sinds een tijdje het idee om bepaalde boeiende stukken uit willekeurige films te knippen, nu heb ik al verschillende stukken software geprobeerd ( van Adobe Ultimate master 1337 pakketten tot sony vegas )
Het probleem met deze programma's is gewoon dat ze te uitgebreid zijn.
Het enige wat ik wil is de film inladen ( het liefste direct vanaf de dvd, of anders geript naar hdd en dan stukken uit de film knippen ( uiteraard compleet met audio, en eventueel subs ( is geen pre )) en deze daarna via Nero bv kunnen branden op een dvd met menu.
Mijn punt is dus, wat is hier het meest simpele programma voor ? 'k heb geen zin om eerst een boekwerk door te moeten nemen voor een relatief simpel iets ( naar mijn idee! )
|
SouLLeSS |
 |
Senior lid
|
die heb je wel, ik weet alleen bij god niet meer welke programma's :)
http://tweakers.net/gallery/179419/sys |
Daeron |
 |
Moderator
 |
Windows movie maker?
If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX. |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
Daeron schreef: | Windows movie maker? |
Niet van toepassing, daar kan je geen dvd importeren, alleen maar avi en aanverwante files.
|
renevanh |
 |
Beheerder
 |
Ik heb het nooit gedaan, maar heb wel wat tips.
Waar je elke keer op moet letten: audio, video en subs zijn afhankelijk van elkaar opgeslagen op de DVD.
Wat ik zou doen: handige software zoeken die een beetje fatsoenlijk werkt (WMM komt in de buurt maar is traag en crasht snel).
Je DVD's rippen naar .avi (mpeg2 oid, dit kan met DVDdecrypter of DVD2Avi.
Subs eventueel instreamen met VirtualDub.
Vervolgens je hele .avi inladen in je bewerkingsprogramma en knippen maar...
Omslachtig... ja. Maar zeker de meest 'universele' manier en je hebt dan nog wat keuzes als het gaat om videobewerking software.
Keyboard not found, press F1 to continue... |
Fatal Mind |
 |
Moderator
 |
Da's lang geen slecht idee rene, als het niet direct kan ( waar het op begint te lijken ) dan is dit geen slechte work around.
Ik ga eens kijken hoe of wat binnenkort.
|
nomigenie |
Geplaatst op 14-11-2011 |
 |
Nieuw lid
|
Hee, bedankt voor de tips, bij mij is het probleem geheel opgelost!
Groetjes, Naomie
Time to fix shit |
|
|