mikadofazant |
Geplaatst op 11-10-2007 |
 |
Nieuw lid
|
Hoe kan ik verschillende bewegende tekeningen die ik in een animatie in photoshop heb gemaakt achter elkaar laten afspelen zoals een film? In welk formaat moet dit dan opgeslagen worden enz? Kan ik er ook gesproken tekst aan toevoegen? Welk ander programma is hier voor nodig?
Bedankt voor een goede oplossing.
|
renevanh |
 |
Beheerder
 |
Het makkelijkse is om een animated gif te maken. Hiervoor zijn wel gratis programma'tjes te vinden.
Kan je er helaas nu niet zo eentje noemen... druk druk druk :P
Keyboard not found, press F1 to continue... |
Matel |
 |
Beheerder
|
Lees dit maar eens door: http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/wd/animatedgifs.php
Gesproken tekst toevoegen gaat helaas niet omdat het plaatjes zijn. Dan zou je het al in Flash of gewoon filmformaat zoals AVI, MPEG moeten doen..maar daar heb je weer een ander programma voor nodig.
Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken... |
mikadofazant |
Geplaatst op 12-10-2007 |
 |
Nieuw lid
|
Ik heb wel het programma photoshop, kan er bewegende plaatjes mee maken. Ben niet veel wijzer geworden van de antwoorden. Mijn vraag is het volgende: de verschillende bewegende plaatjes die elk op zich volledig juist zijn gewoon achter elkaar laten afspelen, dus tekening 1, dan nummer 2, dan 3, dan 4, enz.. Gewoon zoals in een film achter elkaar te laten spelen. Hoe doe ik dat?
|
Matel |
 |
Beheerder
|
Lijkt me sterk dat je dat in Photoshop hebt gedaan :roll: Zal wel in ImageReady zijn gedaan. Daar kun je toch gewoon die tekeningen openen en achter elkaar plakken of denk ik te makkelijk?
Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken... |
ngeersing |
 |
Senior lid
|
mikadofazant schreef: | Ik heb wel het programma photoshop, kan er bewegende plaatjes mee maken. Ben niet veel wijzer geworden van de antwoorden. Mijn vraag is het volgende: de verschillende bewegende plaatjes die elk op zich volledig juist zijn gewoon achter elkaar laten afspelen, dus tekening 1, dan nummer 2, dan 3, dan 4, enz.. Gewoon zoals in een film achter elkaar te laten spelen. Hoe doe ik dat? |
Met Pinacle studio kun je films bewerken maar je kunt ook een soort van diashow maken van je foto's afbeeldingen, gesproken tekst toevoegen hieraan moet ook geen probleem zijn. Alleen de aanschaf van het programma :P.
Wil zoiets misschien ook niet met windows moviemaker(noem maar wat)
|
mikadofazant |
Geplaatst op 14-10-2007 |
 |
Nieuw lid
|
Ik heb een ingeving. Mischien heb ik het mis, maar zou het kunnen dat ik met de bijgeleverde software van de apparaten voor het digitaliseren van videobeelden mijn tekeningen achter elkaar kan plakken, of niet?
|
vosManz |
Geplaatst op 14-10-2007 |
 |
Technische man
|
Dat ligt eraan wat voor software er bij zit..
::: vosManz ::: |